resurangbesök och fiskebäckskil :)

Vrför händer detta alltid mig ? Jag skriver ett helt inlägg och sen försvinner internet när jag ska publicera och så försvinner hela skiten !
Jag och datorer går inte ihop kan jag säga ! Grr !
Nu tänkt jag lägga in lite bilder och då funkar såklart inte det nu ! Blir så jäv...la trött på datorer !
Det ska bara funka liksom ! ELLer vad säger ni ?
Jag är inget teknik freak kan jag säga :)

Igår så passade jag en sjuåring och det vart full rulle kan jag säga haha :) Vi åkte till kungsmässan och var nog inne i leksaksaffären i en timme haha :) Ja ja .. så är det :)

Men vart är sommaren ?
Känns ju som att det vore höst ju !
Usch ! vill inte att sommar ska ta slut :(
Men idag är det ju iallafall fint kors i taket haha :)

I fredags så åkte jag in till stan och träffa mamma på Avenyn då hon jobbar där .
Så gick vi till lipp och åt middag . Jag åt en köttbit med pommes och vitlökssmör och mamma tog en musselsoppa .Mums ! Jättegott var det ! :) Och till efterrätt så blev det creme brulee stavning ? Haha såhär stavas det nog inte för det ser ju helt sjukt ut men men .. ni fattar säkert vad jag menar ? haha :) Och i lördags så åkte vi till fiskebäckskil och hälsade på dom som har båten som vi seglade med då dom låg i hamnen där . Riktigt trevligt vart det :) Meningen var att vi skulle åka upp till några vänner i Ramsvik som har ett hus där och sova över mne sen blev det en massa missuppfattningar och grejer satt vi stannade i fiskebäckskil och gick till hamn krogen och åt ficksoppa ! riktigt god var den ! :) Många resturang besök haha :) Och sen åkte jag och mamma in till mysekil och tog en glass och sen åkte vi hem på kvällen :) Jättetrevlig dag blev det endå tillslut :)
Allt ordnar sig tilslut :)
Så det blev en riktigt hel dag ute kan man säga :)

Idag har jag inte gjort någonting och inget ska jag göra heller tror jag :) Det är skönt att bara vara hemma ibland tycker jag . eller vad säger ni ? :)

Igår beställde jag ett par byxor från clarks.nu riktigt fina grejer har dom där . Så kika in :) 399 kr kostade dom . Jag skulle tippa på att dom kommer imorgon ! Hoppas , hoppas haha :)
Alltid lika kul att få hem paket även om man vet vad det är haha :)

Bilderna kanske kommer imorgon eller kanske senare :)
vem vet ;)
haha :)

Om man mår dåligt måste man bryta ihop och  komma igen .
Allt ordnar sig alltid !
(gillar den meningen :) )
Allt har en mening i livet .

Ta varA på dagen idag alla söta !

Kram på er alla goingar bakom skärmen :)



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0