Mysig kväll :)

Det blev en riktigt mysig kväll igår .
Eftersom att min moster och mormor bor i samma hus så gick vi upp till min moster lite senare på kvällen
och satt ute på deras balkong . Det var jätteskönt :)
Man kan ju säga att det var bättre väder igår än i dag iallafall ! Det har kommit några skurar då och då men
nu regnar det inte iallafall . Min mormor bor rätt så nära frölundatorg satt jag och mamma tog oss en prome nad dit och det tog typ en halvtimma bara och sen gick vi runt där lite sen tog vi bussen tillbaka .
Handlade faktiskt ingenting men nu så ska vi nog få hem det där träningsbandet snart och då tycker jag det är lite onördigt att köpa en massa kläder och sånt om man ska börja träna för då är det ju bättre om man köper det efter om man nu går ner lite i vikt eller så :)

Hoppas verkligen att det blir bra väder i veckan . Jag tycker att det kan vara skönt att va hemma på sommarn men då vill man ju att det ska vara fint väder också ! Eller hur ? :)
Jag får väl börja ta lit e kort nu och lägga in eller vad tyycker ni ?

Kanske kikar in ikväll igen :)



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0