Gräsmatt häng :)

Nu kom jag precis in efter en härlig dag på mormors gräsmatta :)
Så gott att ligga där . Har vart där nere sen 11 halv 12 imorse typ . Så nu blir det snart att äta lite middag :) Och så sover vi hos mormor inatt igen .
Jag börjar känna mgi lite konstig i halsen så jag hoppas på att det inte blir något av det ! Vill ju inte bli sjuk nu .
Igår vart det en trevlig kväll hemma hos mormor med mamma och min syster såklart och min moster och mina kusiner och mormor då förstårs . Tror jag gick och la mig vid halv 2 haha :)
Så jag vaknade inte förrens vid halv 11 11 idag :)

Hmm... undra vad som händer nästa vecka ?
Tror det blir massor av träffar med kompisar som jag inte träffat på länge .
Vi får la också se om det blir att åka någon mer stans än kanske stockholm :) Får la se om det blir någon mer seglar tripp :)
Återstår att se :)

Skriver mer imorgon eller kanske ikväll :)



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0