Varför ?

Varför ska allt gå imot hela tiden kan man undra ?
det kan alldrig få vara bra verkar det som ! När det väl är bra så händer det
nåt nytt skit .Fy!!!
Livet är inte alltid lätt .... det ska gudarna veta ! det känns som om allt går imot
mig nu . Inte alls kul , inte det minsta  !
Tänk om man kunde må super bra hela livet .... det vore nåt !
fast då hade det väl iofs inte hänt något i livet och liiite utmaningar vill man väl ha
men inte hur ofta som helst .
Ja ja .. får väl hoppas på att allt löser sig ! Har även haft lite huvudvärk idag igen
hoppas inte att den kommer tillbaka nu med ! Men det kanske inte är så konstigt om jag har ont i huvudet iofs .
Nog om tråkigheter tycker jag !


Jag har funderat på om jag ska ta bort förlägningen endå .... hmm.... kan inte bestämma mig!
dom är ju inte lika fina som när jag satte på dom direkt !
Jag har ju endå dom vita tipparna kvar som jag kan sätta på om jag blir sugen på att ha förlägning .
Men det blir isåfall inte direkt när jag tatt av denna förlägningen
Nej... naglarna får nog vila ett tag då !
Tror inte att det är så jättebra om man jämt har på förlägning utan naglarna
måste nog hinna vila och lufta sig imellan .

Fy fasiken va skönt att det är fredag idag :)
Nu blir det äntligen påsklov! Det var faktiskt rätt tid nu . Då jag känner att jag
måste få vila ut .
Jag är en sånndär orolig människa av mig . oroar mig för allt och ingenting !
Ibland känner jag bara en oro fast det igentligen inte är
något speciellt ! Ja ja .. som mamma säger det hör väl till när man är tonnåring .
Känslig är jag också . Ibland kan jag bara börja gråta för ingenting !
Och det hör väl också till tonåren kanske ... :)

Känner att jag bara skriver så negativt hela tiden haha :)
Nu får jag la allt ta och rycka till mig lite ller tycker ni inte det ? :D
Fast det är skönt att bara skriva av sig ibland också :)

Hoppas på fint väder i helgen ! Så man kan va ute :)
eller ute kan man välk va när det inte är fint väder också men ja ...
ni fattar nog vad jag menar haha :P skönare att va ute när det är sol om man säger så :)

Hörs senare !


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0