Bilder :)

 Åh va skönt inte en enda läxa till imorgon :) Gott !
 Hade ju NO prov idag på morgonen och jag tycker det gick hyfsat
bra iallafall .
Men vi får väl se sen när resultatet kommer haha :)

Jag försökte ta lite bilder idag i skolan men det blev ju inte
sååå bra bilder direkt men jag lägger upp några tråk bilder haha :)


Dagens kläder fast det är ju hemma då haha :)
Inte den bästa bilden direkt ser ju ut som en jätte men men ... bjuder på den :D


:)


 Tre bilder på mig haha ja ja ....:)

Såhär kan det se ut när man sitter i korridoren :

Fina ben va ? Haha skämta !


Såhär kan det se ut när man råkar ta kort på sig själv :D


 Såhär brukar det se ut på håltimmarna =D
Spelar neger och president (Me like )



I slutet på dagen är det dags att klippa och klistra lite
så går det när man glömt köpa inbjudningskort haha :)

Inte så roliga bilder precis men nu blev det ju iallafall
liiite bilder haha :D

Ja ja ...... :)

Gud va kul det ska bli imorgon och gå på pary :)
Får man ju bara hoppats på att det man köpt blir bra !

Äntligen torsdag idag ! Himmel vad skönt det är med torsdagar då
man vet att
det är fredag dagen efter !
Dagen idag har rullat på som vanligt inga nyheter direkt
Haha sååå jobbigt har fastnat en låt i min hjärna som jag går runt och sjunger på
heela tiden ! Vet inte riktigt vad den heter men den går så här :
Lilla lady hej Lilla laaaady ......
Haha vet ni vilken jag menar ?
På bilden i skolan så ska man hitta på en egen produkt som man sen ska
göra reklam för .
Jag och min grupp satt oh kom verkligen inte på något men tillslut
kom vi på att vi kunde göra glassar till personer i olika åldrar
typ en bebis glass en för tja ungdomar/ 40-åringar haha
och en glass för pansionärer :D
Så den glassen då kan man äta om man har en orolig mage
för då hjälper den och om man äter glassen så blir man också jätteglad =D
Ja ungefär så var det vi kom på .
Ni kanske inte fattar så jättemycket men ja ja ... :)
Iallafall ska man då göra en reklam planch (vet inte hur det stavas)
och så ska man då skriva så bra som möjligt satt folk ska nappa på det !
Och nu kommer jag till saken med detta haha
Min lärare sa då att har ni tänkt på hur dom pratar på reklamer ?
Ehh... tänkte jag då men sen när man väl kollar på reklamer på tv
så märker man ju faktiskt att dom pratar sådär gulligt och puttinuttit haha :D
Jag har faktiskt alldrig tänkt på det innan !
Vi ska nömligen sen filma in och göra en egen reklam för vår produkt haha :)

Haha stakars er som läser detta ni tänker väl guuud så tråkigt men ja ja ...
Föressten ni kanske inte orkat läsa allt ? :D


Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

haha jag orkade läsa allt ;)

Det ända jag kände va "guuud va skönt att man e färdig med skoltiden"



Haha usch jag hatade verkligen skolan :P

2011-04-07 @ 18:05:39
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0