Tips :)

Har iallafall fått ett tips att ha mer bilder och uppdatera lite mer :)
Tycker det är kul om ni skriver vad ni tycker ni som läser :D
Jag ska absolut försöka att uppdatera mera men på dagarna är lite svårt då jag går i skolan .
men jag håller med jag har vart jättedålig på att uppdatera det senast nu !
Och absolut ska jag försöka ta mera bilder också .
Jag tycker ju själv det är kul med bloggar som lägger upp massor med bilder haha
så det ska jag också försöka att göra mer =)


Ska tänka på det imorgon att ta lite bilder under dagen kanske ? :)
fast vad ska jag ta på ? haha ja ja ..

Har även väldigt mycket i skolan nu prov och läxor hela tiden satt det är
sjukt jobbigt ! Men snart är det ju sommarlov wiieehhoo !
Längtar nåt så sjukt till sommaren :)

Vill ha sol , sommar och värme nuuu..... på direkten
I wish i could conjure at ....... hade vart gott !

Sitter och fösöker plugga lite till No provet men det gå väl sådär kan man väl säga...
som ni kanske märker eftersom att jag sitter här och skriver haha :)
Jag fastnar framför datorn och det är INTE bra !
måste plugga lite mer än jag gör känns det som ...
Men tycker det är såå tråkigt satt det är inte sant men iofs så lär man ju sig lite av det haha :)
Mitt favorit ämnen är svenska det tycker jag är jättekul att få skriva fritt egna saker och sånt :)
Ja bild är ju också kul om man kunde rita fint då haha :)

Gott att onsdagen är gjord nu ! Så himla skönt eller ja .... det är ju prov imorgon men
ja ja .. Sen är det ju fradag nästa dag :) 

I helgen vet jag inte vad som händer faktiskt. Vad ska ni göra ?
några tips ? :)

Oj vad jag hoppar hela tiden haha först skriver jag om nåt sen skriver jag om något annat
men så gör jag när jag pratar med haha :)

återkommer kanske senare igen :)

peace and Love :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0