Ugnspannkaka :)

Idag / kväll är jag och min syrra ensamma hemma satt då gjorde
jag ugnspannkaka ....blev så sugen på det när jag såg att Daniellla skulle göra det :)
Så tack för tipset !
Det blev faktiskt väldans gott :D
Jag blir så himla arg för att inte limm korken går upp !! Grr...
den har ju för fasiken typ limmat ihop . Någon som har nåt bra tips på hur man kan få upp den ?
Hittar ju inte ett annat limm som jag kan ta heller men men... jag får la ta och leta lite till då :)
Jag är hemma resten av veckan också satt då har jag ju tid att leta .
Inte för att jag mår speciellt dåligt men har jag vart hemma dessa dagar så kan jag lika
gärna vara hemma 2 dagar till :)
och sen är det påsklov ! Underbart är det :)

Haha har ni sett reklamen för arga snickarn ?
om inte gör det . Jag blir så nyfiken på vad det är hon tjejen säger till han :)
Och varför han blir så himla arg på henne . Haha jag får nog ta och se på det ikväll tror jag :)

Imorgon blir det att åka till pappa . Som ni kanske märkt så åker jag till han
varje torsdag :) och sen åker hem lite senare på kvällen :)

Haha nu känns det sådär igen ... jag bara skriver och tjötar om allt möjligt haha :)
Ja ja ... så får det vara om man inte har något specielt att skriva om
eller tycker ni bara att det är jobbigt kanske ? :)

Det är inte så många som kommenterar .... endå har jag rätt så många läsare ibland !
hmm... haha :) Mycket roligare att få kommentarer :)


Vad som händer i helgen har jag ingen aning om kanske ska åka
till mammas kompis och hämta hem springbandet :)
sen vet jag inte men det är inte säkert att vi gör det heller ! Hoppas verkligen att det
blir fint väder !

Hörs senare :)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0