Tråkig blogg ! :)

Jag känner att jag har en väldigt tråkig blogg just nu . Specielt när jag inte målar
naglarna eller gör något med dom!
Men så får det vara nu ..... Känner att jag också bra pratar om typ ingenting .
Men sen när jag tar av förlängningen så ska det målas naglar och designas :)
Det är så jobbigt för att jag vill ha kvar min förlägning fram till påsk
men jag vill endå ha något annat på naglarna !
Men som sagt ni får stå ut med en sån här tråkig blogg tills efter påsk haha :P
Men det är ju inte så värst lång tid kvar direkt .
Allt blir så mycket roligare på sommaren tycker jag .
För då kan jag tänka mig att det blir mer bilder och mer att blogga om för då gör man liksom mera
saker !
Men jag försöker att blogga på så gott jag kan och skriver så gott jag kan !
Jag känner liksom inte att jag gör något specielt om dagarna ...
Dagarna ser typ exakt likadana ut för mig !
Först går man upp , iväg till skolan och är där hela dagen och sen hem göra läxer , Gå in på datorn
, och bara slappa !
Så ser typ exakt  mina dagar ut ...
Eller ja ibland är jag med kompisar efter skolan då men det är inte jätteofta
för som mina kompisar säger att man är ju så jäkla trött när man kommer hem från skolan
satt man orkar inte ...och sen har man tusen läxor som ska göras också !
Puh... Säger bara en sak ... skönt att det snart är sommarlov :)

Det blev ett litet tråk inlägg nu men man behöver bara
skriva av sig ibland !

Fy för skolan säger jag bara !
Jag är så hima trött på den . Och läxor och prov hela tiden .

Sånt är livet ...
Skolan går väl dom flesta människor igenom !


:)

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

varför målar du inte naglarna fast du har förlängningen? det gör ju jag ;) går ju ta bort lacken med acetonfri remover :)

2011-04-12 @ 16:37:44
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0