Tog bort det ! :)

Fick förslag om att jag kunde göra några fler blomblad . Så jag
försökte mig på det och eftersom att jag inte kan göra det så bra så kan ni
tänka er själva hur det såg ut haha :)
Som ett spindelnät typ ! Så jag tyckte att det var så fult satt jag tog bort det och nu
så har jag dom bara rosa :)
Får la se om jag hittar på något mer med dom :P



Såhär ser dom ut nu :)


Försökte mig på en annan design eller ja ... design och design några
streck haha :)



Så !
Inte heller så snyggt gjorde det snabbt .
Igga at jag målat utanför haha


Funderar faktiskt på att ta bort förlängningen snart !
För 2st har gått av och jag får inte upp det jäv...la
limmet haha :P Jag har försökt att spola limmet under kallt vatten men nopp....
det funkade såklart inte ! Åhh....ibland blir man bara så trött på allt :)

Jag får la leta fram något annat gammalt limm som jag haft till lösnaglar då .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0