Tipparna borta :)

Så , nu har jag tatt bort tipparna och gjort naglarna fina !
Men det var inte det lättaste att få bort dom kan jag säga . Jag slt av dom och sen fick
jag endå inte bort 3 av dom satt då höll jag naglarna under rinnande varmt vatten
så lossnade dom tillslut :)
Igentligen kanske man inte ska slita av dom men men ... visste inte hur jag annars
skulle få loss dom ... !
Efteråt så satt det ju kvar typ limm och sånt på naglarna och det var inte heller
lätt att få bort . Först skrapade jag av det som gick och en var det pyttelite kvar på typ 4 naglar
satt då filade jag på nageln så gick det bort !
Innan jag tog bort tipparna så tänkte jag att då kan jag ju endå testa lite designers på
dom... Jag gjorde bara något och det ser la rätt okej ut iallafall!
Inte det snyggaste men okej iallafall :)


Bara lite lite på naglarna sådär , men enkelt är ofta snyggt !


Såhär fula såg mina naglar ut precis efter jag tatt bort tipparna .
Massa limm rester kvar och fult !

Men sen filade jag naglarna , tog bort limmet , tog ner nagelbanden och
smörjde in händerna så såg det lite bättre ut :


Nömligen såhär :D
Ni kanske inte ser någon stor skillnad för resterna av limmet
syns kanske inte så bra på ilden men det var inte fint kan jag säga !


Sen kännde jag bara för att ha vanligt nagellack på utan nåt
på !
och lite färgglatt som man kan bli lite glad av !


Sådär ja !

Skriv gärna vad ni tycker om mina  naglar tillexempel
tipparna som jag bara gjorde några streck på ? :D


När mamma kommer hem blir det att åka och handla och sen hem antagligen
och kolla på tv :)


:)

Kommentarer
Postat av: BLOGGHJÄLPARN

sv: texten vart ? :)

2011-04-15 @ 15:34:28
URL: http://blogghjalparn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att du vill vara med, du kan kommentera hur många gånger du vill.

Idag utses vinnaren kl 12:00 så tills dess kan du tävla!



Kram natalies.se

2011-04-17 @ 07:58:42
URL: http://natalies.se
Postat av: Sara - Lackat

sv: de är inte så troligt att det går :)

2011-04-17 @ 11:40:26
URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu är vinnaren utsedd, kika in om det blev du annars missa inte nästa tävling som är fredag 29 april.

För att inte missa kommande tävlingen är ett tips att lägga till mig på bloglovin om du vill.



Massa kramar och ha en underbar dag /natalie

2011-04-17 @ 13:20:08
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0