Sommar :)

Haha lite kul hur man kan tänka och tycka lika tycker jag !
Daniella skrev på sin blogg att hon är utbildad florist . Och jag själv har alltid sagt att gud va kul
det skulle vara att vara florist och hålla på med blommor :)
och nu då så håller hon ju på med naglar och jag gillar/gör med det så det är lite kul faktiskt :D

Gå in på hennes blogg och kolla in hennes fantastiskt fina buketter hon har gjort !


Tänk att det snart är påsk ... helt sjukt vad tiden går fort .... ibland !
Ibland går tiden så sjukt långsamt när man vill att den ska gå snabbt :)
Jag vet att jag är tjatig men jag vill ha sommar nuuuu !!! :D
Vilket också innebär sommarlovvvv !!! :)
Ni som inte går i skoan kan vara sjukt glada över att ni är klara med den skiten haha :D


I somras så åkte vi Göteborgs hjulet fy fasiken va högt det var asså !
dom som satt i vagnen bakom oss den mamman i den familjen satt och grät för hon var så rädd typ haha :)
Men gud sicken fin utsikt ! Lägger upp en liten bild från hjulet :


Fint va ? :)

Nej nu ska jag kolla på tv lite kom nyss hem från pappa :)
Trevlans vart det där :)
Såå skoj när man har så himla skoj ihop ! Men kan ju  också ryka ihop !
Som ni kanske fattat så bor jag inte hos pappa utan åker dit varje vecka :)
Trevligt !!!

Natti natti :)

Peace And Love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0