Skit också :)

Skit också !!! Min dataladdare har gått sönder !!!:(
när man sätter i den i kontakten så lyser den och sen slocknar direkt .
Men ibland funkar det om man inte rör laddaren ett dugg !
för minsta lilla så slocknar den ! Åhh... blir så jädra trött ! varför måste den gå sönder ???
min första laddare till datorn gick med sönder och då åkte vi runt till jag vet inte hur många affärer
och letade efter en laddare som passade .
Datorn är nömligen en mini data och special designad satt det är sukt svårt att
hitta laddare till den .
Det finns typ inte så små som till den datorn och när den första laddaren gick sönder så
hittade vi ingen laddare som passade till den satt vi fick ta en jätteliten fast den var endå för stor
så man får liksom sitta och hålla i laddaren satt den ska sitta fast inne i hålet ! Jobbigt !
Dessutom så kostade laddaren 700 spen fattar ni 700 ?
Hur dyrt är inte det då ? en jäkla laddar skit kan väl vara liiite billigare ? haha :P
Men nu skulle mamma kolla om dom hade en på jobbet som passade till datarn .
Ni kamske inte fattar någonting av vad jag skrivit haha :)
Men iallafall om jag inte bloggar nåt imorgon så är det föratt datorn är urladdad
och laddaren inte funkar .
För att kortfatta hela denna text så har min dataladdare gått sönder helt enkelt haha :)

Just nu sitter jag hos pappa och skriver !
Vi har just spelatkort och gjort nåt annat spel på ett papper typ att man
skriver namn , efternamn , stad , land mm....
och så säger man en bokstav så ska man komma på typ ett land ett efternamn och en stad som börjar
på denn bokstaven :)
Faktiskt rätt så kul men jag förlorar dock hela tiden haha :)

Gottit väder idag iallafall !
Shit jag tyckte det var jättevarmt så jag nästan svettades haha :)
bättre det än snö och is . 
 
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0