Shoppat :)

Åh va jobbigt ! Ska ha No prov imorgon om ellära skit kul ! NOT !
ja ja .. får väl se hur det går med det haha :)

Igår då så var jag ju på frölunda torg med en kompis och köpte present .
Blev även en sjal eller vad jag ska säga att det var till mig själv :)
ibland får man la unna sig lite :) eller vad tycker ni ? :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om haha ! Och eftersom att jag har gjort nagelförlängning
så blir det ju inga nagel bilder heller ! Jag vill ju järna inte ta av dom redan
utan det får allt sitta kvar på mina naglar ett tag så som jag har det nu asså :)

Ni får järna komma med förslag om vad ni tycker att jag ska skriva om .
jag kanske borde ta mer bilder och lägga in  också !
ja ja ... får väl se hur det blir haha :)

Mmm.. Igår åt jag sushi till middag , jäklar vad gott det är asså :D


Föressten kolla järna in Daniellas blogg dellisch.blogg.se hon har nu en
tävling ppå sin blogg ! Gå in och kolla vetja :)

Dagens kläder i förrgår kan jag ju kanske lägga ut !
Tog ingen bild på vad jag hade på mig igår haha :)



Såhär såg jag ut i förrgår haha :)





Haha värsta många bilder på mig blev det här men ja ja ..

Och här är sjalen jag köpte igår !


Inte världens bästa bild kanske men ja ja ... :)

Uppdaterar nog mera sen måste plugga lite haha :)

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

tycker alls att du får uppdatera mera ;)

Mer bilder i bloggen med.. alltid roligt med bilder :)



Tack för att du tipsar om min blogg :)

2011-04-06 @ 17:00:12
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0