Så sjukt skönt väder ! :)

Här kommer en bild på lacket jag köpte idag :

Malava nummer 91 :)


Åh
Underbart väder är det !
Det är ju så skönt när man kan andvända solglasögon igen haha :)
eller iofs så kan man ju ha det på vintern också haha :)



Underbart med blå himmel !
Bilden var från igår . Det var ju inte lika klart väder idag
men det var ju varmare idag
än igår :)
Underbart är det ! :P
Det ska ju bli sol imorgon också och 15grader :)


Fint med tulpaner !
Det tillhör liksom våren :)

Just nu käkar jag halstabletter :(
Hoppas inte att det blir värre med halsen nu !
Men jag har ju haft
ont i huvudet typ i 2 veckor och tänkte åka och kolla upp det
men nu har det släppt :D
Men jag kanske hade något i kroppen
som inte riktigt brytit ut till en enda förkyldning
utan tar det lite i olika steg haha :)

Jag blir hemma imorgon !
Hade ont i halsen hela fredagen men det är ju så tråkigt att
gå hem från skolan när
man väl är där och så skulle jag u på party på
kvällen också !! :P

Åh
Jag är såå sjukt sugen på att
göra nageldesigners och andvända mina penslar !
Och nu med göra fransmanikyr eftersom jag köpt detta lacket som är
snyggt att ha på nageln
när man har fransmanikyr !
Men jag vill ju endå inte slita bort dessa tippar ....
Ja ja ..
ag får la hålla mig ett tag till med naglarna .
Ni kanske tycker det är tråkigt att jag inte gör något med mina naglar :D
Men sen när jag tar bort dessa så ska det bli haha :)



Jag vill se filmen : Hur många lingon finns det i världen ?
Alla som sett den säger att den är bra !
Har ni sett den ?
isåfall var den bra ? :)

Peace And Love !

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0