Peslarna har kommit !

Var ett tag sen nu igen haha :) Jag har nämligen
sovt hos min mormor i helgen , mysigt ! Igår var det ju det våras på avenyn
satt där var jag från kloclan 11:00 hela dagen . Riktigt trevligt var det . Mycket folk
också satt det var kul !
Och idag har det vart en riktigt söndag grått och trist ute så åkte bara och fikade lite :)

I torsdags så var jag på frölundatorg och  köpte Depends kit . Så på fredag morgon
så satte jag på dom och jag tyckte faktiskt att det blev riktigt snyggt .
Köpte även sen ett viva la diva nagellack och tog på :) Fint !
För dom som inte vet så är det tippar som man satte på och tog lack på och sen spraya med ett
spray på . Ja lite kortfattat men ni som är intresserade så kan man ju bara googla så står det :)
kan verkligen rekomendera det och dom sitter som berget :)
Ja man fick såklart klippa och fila själv också hur långa man vill ha :)


Såhär såg det ut innan jag klippt dom asså bara satt på dom :)



Klippt och filat lite :) 


Resultat med lack filat och klippt lite mer :)


:)

Och idag när jag kom hem så låg det något i brevlådan
gissa vad ? Jo mina PENSLAR ! Ja :) Äntligen har dom kommit fram :)
men nu haR jag ju gjort iordning naglarna så det får väl dröja ett litet tag innan jag
andvänder dom :)

Blev ett litet långt inlägg nu men ja ja .. Hoppas att ni orkade haha !




Kommentarer
Postat av: daniella - nageltokig mamma

guuud va skönt att penslarna äntligen kommit fram!!! :D

Nu kommer jag vänta med spänning att få se lite designs :)

2011-04-03 @ 22:06:57
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0