Party , Skräck :)

Blev inget mer bloggande igår eftersom att jag skulle party .
Jättekul var det !
Käka tacos sen var det cupcakes , kladdkaka ,
glass , grädde och tårta .
Efter det blev det chips och godis haha :)
Gissa om maan gick mätt hem ? jag var så sjukt mätt så jag mådde nästan illa haha :D
Sen så började vi kolla på borat film (stavning ) Men sen stängde vi av den efter
ett tag och bytte till en skräckis !
Parnormal activity 2 ..... kan säga att den var riktigt läskig !
Har sett 1:an och den var sjukt läskig den också .
Men 2:an slår nog den tror jag !
Har ni sett den ?
Vi satt och verkligen skrek så var det några som inte vågade kolla
och då nkom dom såklart och skrämde oss
och jag kan säga att det var INTE kul ett dugg .
Till och med alla killar kunde erkänna att den var läskig och det är ju inte
så ofta haha :)
Men jag undrar om den är på riktigt ?
Någon som vet ?
Det verkar ju lite konstigt om den är verklig men vem vet ?
Kan rekomendera den för det bvar ju en riktigt bra skräckfilm iallafall !
Men som sagt sjukt läskig .
Det var svart ute och hade inga lampor tända haha :D
Jag kom la hem vid halv tolv nåt sånt !

Fy vad härligt väder det är ute idag och varmt är det med :D
Underbart !

Får se vad jag ska göra idag :)


Såg en fjäril igår på väg hem från skolan som inte kunde flyga typ :(
tog kort på en :

Fin ! :)

Tog med kort på några snödroppar !



:)

Mm.. Goda cupcackes :

Min kompis är lite pillig om man säger så haha :)
Såå fina ! :D

Nej nu jag la ta och göra mig iordnig !

Hörs sen !
Peace And Love // Lollo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0