Nagellack på tånaglarna :)

Åh
Vad jobbigt det är att inte må bra !
Ja ja ....
det finns sånna som har det värre än att ha lite ont i halsen :)
Iallafall härligt att solen lyser in igenom fönstret
eller iallafall lite sol :P men det är ju varmt idag också så det är ju skönt det !

Mm..
Lite sol :D

I Lördags så målade jag tånaglarna också :P
rosa fick dom bli ! Man blir så glad av färgglada färger tycker jag !


Haha nu lägger jag upp en bild på mina fötter här :D kanske inte så
fräscht men jag vill visa mina fina rosa naglar haha :)

Somsagt så är jag hemma idag satt det blir väl inte till att göra så mycket !
Blir la datorn hela dagen haha :D

Jag fick en fråga om vad det var som jag vann och det var
nagelsaker :) Jag tänkte ta bild på det sen när det kommer så ni kan se
hur det ser ut och vad det är !
Annars så kan ni ju gå in på dellisch.blogg.se
och kolla för Daniella har lagt upp en bild på hennes blogg på vinsten :D

Åh det är såå skönt för att det är bara denna veckan kvar och sen blir det
påsklov ! Himelskt så skönt det är haha :)
Fast helst så vill jag ju ha sommarlov såklart med det är ju inte heller så långt
kvar till det som tur var :)
Visste ni att om man har ett sånt lisebergskort så kan man åka
till Fredrikshamn tror jag att det var åk 2 betala för 1 .
Jag tror att det var så sör att vi känner än som jobbar på liseberg
och sa att det var så om man hade ett lisebergskort !
Så det är ju bra :)

Nej nu ska jag nog kolla runt lite på datorn :)
Vi hörs sen kommer nog komma upp ett antal inlägg under dagen haha :)

:)

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

men det är klart att man kan lägga upp bild på sina målade tånaglar! :) hehe du kan ju öva designs på tånaglarna med dina penslar nu när du inte vill måla på din förläningin! ;)

2011-04-11 @ 10:09:10
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: åh vad kul! :D har du bloglovin? ska vi följa varandra isåfall? :) japp, ullared är helt underbart! :D

2011-04-11 @ 10:43:47
URL: http://swfoto.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: Nejdå! :) Bloglovn är en sida där man kan följa sina favoritbloggar, man ser när nån har gjort ett inlägg om man säger så :)

2011-04-11 @ 11:31:21
URL: http://swfoto.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: Kul! :D

2011-04-11 @ 11:47:00
URL: http://swfoto.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: Inte om du har blivit medlem, :) Följer dig sen när jag kommer hem, är inne på mobileb nu! :)

2011-04-11 @ 12:09:18
URL: http://swfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0