Lite bilder :)

Nu sitter jag hos pappa och skriver haha jag får passa på :)
Idag var vi också och åt på resturang , inne i stan !
trevligt vart det :)

Som jag sa så gjorde jag ju iordning mina naglar för några dagar sen .
Och då hade jag ingen lust att ha så starkt nagellack så då testade jag mitt nya lack
mavala nummer 91 tror jag att det var .
Blev ju inte så mycket färg men det blev så som jag ville ha det :)
Tog en bild på det men den blev inte så bra men jag lägger upp den endå :)


Ja , som sagt inte så mycket färg men endå lit creme vitt !
Lägg inte märke till mina ojämna naglar haha :)

Igår så var vi ju på condeco och fikade och jag tog en smoothie!
Tog en bild på den med men det kanske ser lite äckligt ut men ja ja ...


Så såg den ut :)

Jag var även hemma hos mormor igår eller i förrgår kommer inte ihåg när haha :)
och hon hade jättefina påskliljor hemma som jag naturligtvis tog kort på haha :)


Fina :)


Sen måste jag ju visa våran fina Frölunda Indians tröja haha :)

Fin den med :)
Tänk inte på skorna bara haha :) Jag skulle bara testa dom skorna :)

Sen så testade jag ju lite saker med dom nagelgrejerna som jag fick av Daniella!
kan visa 2 av sakerna jag gjorde :)
Inget komplicerat


Ja sådär ! en lien kanin som jag satte på haha :)
passar ju bra till påsk !

Idag så köpte jag ny toning till mitt hår .
Det fick bli mahogny igen :)
Jag trivdes rätt så bra i det :)
så jag ska nog sätta i färgen imorgon på morgonen innan vi ska bort :D

Kan ju avsluta detta inlägg med en bild på mig då haha :)


Ja !
Här fick ni lite bilder iallafall haha :)
Vi får se när jag bloggar nästa gång igen haha
så fort jag ser en data :)
Nej skämta bara men vi får se :)
Tyvärr har jag ingen bild på sakerna som jag fick av Daniella !
Men det kommer :) 

Blev ett litet hit och dit inlägg men så är det:)


I helgen är det som sagt fullt upp :)

Glad påsk!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0