Klädproblem !

Åh
Ni vet inte hur skönt det är att börja
tio !
Så jäkla gott är det . När man kan ta det lugnt och inte stressa .
Fast iofs så brukar det sluta med att jag springer runt som en galning och vet inte
vad jag ska ha på mig haha :D
Nu nu har jag två problem :
Vad ska jag ha på mig idag på dagen och vad ska jag ha på
mig ikväll på partyt ?
Jag har alltid sdamma problem varje dag...
har ni också det ? så sjukt jobbigt så säger jag att jag inte har några kläder men endå
går min byrå sönder föratt jag har förmycket kläder i den :D
Ja ja ...
Samma problem varje dag !
Nu får jag nog sätta igån att sminka mig och kanske platta håret ?
får se hur jag gör med det :D
När man plattar håret och går ut när det är fuktigt så blir det ju endå krulligt tillslut !
hmm....
Kanske hinner skriva något inlägg innan jag går hemifrån sen :)

Peace And Love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0