Jippie :)

Jippie !
Äntligen fick jag upp limmet så nu har jag hela naglar igen haha :P
Så nu är alla naglar rosa :) Jag trivs bra med det och man ska ju ha det man trivs i :)


Så ! Fat där har jag inget top lack på .
Om ni undrar vad jag har gjort på fuck you finret så har jag skurit mej !

Idag blir det som sagt att åka till pappa ett tag . Åker la vid 3 eller något .
Äntligen ska jag måla mig igen haha har inte haft något smink på mig på hela veckan ,
ser helt sjuk ut haah :) Men det
är la för att jag är van vid att ha smink på mej så då ser man ju konstig ut utan .

Gott väder idag också ! Jag jar verkligen lust att gå ut nu ! Jag har inte vart ute på hela
veckan...eller jo , bara när jag åkte och köpte acetonfritt borttagningsmedel .

Nej nu ska jag kolla på sveriges mästerkock på tv4play  för jag kollade ju på
fuskbyggarna igår istället .

Hörs sen !

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0