Jag vill blogga ! :)

Jaha nu sitter man på mammas jobb och skriver haha :)
Jag får passa på när jag har en dator i närheten :D
Igår så var jag på condeco och fikade på avenyn och sen åkte vi till bamboo en kina resturang
och åt middag lite senare !
Idag så stannar jag här en stund och sen blir det att åka till pappa en liten stund .

Och nu har jag fått hem nagelsakerna från snälla Daniella :)
Jättemånga lösnaglar/tippar , band i olika färger , ett gul lack , glityter i olika färger  , en tång , och
pino tror jag att det heter och klistermärken :)

Gud va jag vill ha en dator som funkar hemma .... man blir ju gaaaalen !
Vi har även en stationär dator hemma men när jag skulle sätta på den så funkar natuligtvis inte
internet på den !!! Grr...
Daniella tipsade även om att man kunde sms blogga ...
satt det kanske jag gör jag får se .
Tycker det verkar liiiite krongligt då jag inte är sååå teknisk av mig haha :)
Men vi får se .. :P

Jag har lite bilder som jag skulle vilja lägga in men tyvärr går inte det !
men jag får nog ta och ordna satt internet funkar på den andra datorn eller en ny
laddare till den bärbara :)


Sicket väder vi har då !!! det är för jäkla gott asså ! :D
man kan ju gå i bara t-shirt nu ju :)
Hoppas bara att det håller i sig nu men det gör det nog .. får ju alltid hoppas :)

Igår så fixade jag lite och testade saker på dom lösnaglarna jag fått av Daniella så nu ska jag allt
träna och träna och träna haha :)

Nej nu ska jag ta och kolla runt lite på olika bloggar och så :)
Men jag kanske skriver lite senare också ;D

Tjingeling så länge !


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0