Glad ! :)

Glömde skriva att det är ju bra att man kan glädjas åt vissa saker med typ som tävlingen
som jag vann !
Jag kanske låter lite överdriven men jag blr jätteglad och är tacksam för det !
Tänk att små saker i vardagen kan göra en jätteglad :)
Jag tycker bara man typ går på bio eller går ut ch äter mitt i veckan
är glädje som jag blir glad av :)

Blir även glad när min familj är glada och mår bra för som jag tidigare skrivit så gillar jag verkligen
inte när min familj inte mår bra !
Då blir jag  lessen !
Det har hänt att jag gråtit åt saker som min mamma vaart lessen för !


Klart att jag vill att vännerna också ska vara glada och må bra :)

:)


Kommentarer
Postat av: AB PW

jaah det tycker jag absolut att du får :)

2011-04-12 @ 16:34:15
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Det är alltid roligt att vinna! :)

2011-04-12 @ 17:43:50
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0