Glad påsk :)

Tjingeling !
Nu är jag hos pappa . Han bara hem och lämna cykeln och sen iväg igen .
Här har det inte hänt så mycket sen sist .
Bara skola hela tiden varje dag haha :)
Fast föressten.... det har ju iofs vart påsk haha :) så glad påsk i efterskott alla  .
Som sagt så var vi ju på 17-års kalas i fredags och i lördags var vi hemma hos min moster
på påsk middag söndag var en vilo dag och sen på måndag så var vi på 7-års kalas haha :D
mycket den helgen ... !
Imorgon så ska jag cykla 3 mil med skolan....
hm... kanske inte det roligaste som finns men men ...
det är bara att göra , till slottskogen och tillbaka !

Nu har jag ju glömt att fota alla nagelsaker som jag fick av Daniella
men det får jag ta och göra nu så jag kan visa er ! :)

Fy fasiken va gott väder vi har då !
Det är ju rena sommaren nu :)
fast iofs så är det fortfarande lite kallt på kvällarna ennu .
Men i helgen så var det ju helt sjukt så fint väder .
I söndags så gick jag mamma och mormor ner på gräsmattan
som mormor och fikade och bara va !
så himla skönt faktiskt !
Ja , vi var ju på resturang och åt lunch på dagen med :)

Så här så jag ut på påskafton !
Kanske inte direkt några påskkläder men men ....
det får gå :)



Ja såhär :

Nu har jag ett problem ....
Jag och min syrra ska få varsinna par converse av pappa
men jag har vita , svarta och ett par i jeanstyg !
Ett par kostar ju 700kr och nu har jag sett en jättefin
klocka på ur och pen som jag vill ha !
så jag funderar på om jag ska ta klockan som kostar 400kr + få 300kr i plånboken
eller om jag bara ska ta ett par nya converse ?
jag kan inte bestämma mig men det blir nog klockan tror jag :)

Vad skulle ni tatt ? :)


Haha det blir lite inlägg då och då iallafall :)

Och på fredag så har vi teknik prov och jag fattar ingenting ...
så jag undrar hur det ska gå !
men jag får väl plugga och plugga ... och tänka positivt :)

Imorgon ska jag också klippa mig !
ska bli så himla skönt :)
det var jättelängesen jag klippte mig sist faktiskt :D

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer haha :)

Får se när jag lägger upp ett inlägg nästa gång !
Haha , nejdå det ska nog inte dröja jättelänge :)


:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0