Gick inte att blogga :)

Nej det gick inte att blogga igår då datan var urladdad och laddaren inte funka !
Usch .. blir så jädra trött på allt !
Nu sitter jag nämligen hos mormor och skriver . Pssade på nu när jag har tillgång till
en data haha :) 
Idag så beställde jag hem ett par fornarina byxor från nelly.com :)
Fick dom av min  pappa !
Dom hade kostat 1600 kr men nu så var det 50% rea på dom satt jag fick dom för
bara 799kr fatta 799 kr för ett par märkes jeans ! Gott :)
Nej nu ska jag inte skryta mer haha ! Hade gärna lagt upp en länk på vilka det var
men nu så var dom slut i lager satt då gick det inte att se dom . 
Igår så på morgonen så var det städdag i området och mamma ville ha lite sällskap av mig
satt då följde jag med ner och kratta lite haha :) 
Sen efter det så åkte vi till frölunda torg som vanligt haha känner att jag nästan alltid 
skriver att jag vart påå frölunda torg men men .. så e det . 
Iallafall så åkte vi dit för jag var tvungen att köpa ny fondation då min var mer än slut haha :D
Sen vart det hem och kolla på körslaget :) 

Fy fasiken va gott att man inte behöver ha måndasångest idag ! 
Så himla skönt att vara ledig ett tag , dock så borde lovet vara längre haha :P
Till helgen är det fullspäckat schema ....
På fredag är det kalas för min kusin . Sen på lördag , ja .. då e det ju påskafton
så då ska vi antagligen hem till min moster . 
På måndag är det kalas igen .. då blir det 7års kalas haha :)
Å sen på tisdag e det skola igen !

Nu har jag tyvärr inga bilder jag kan lägga upp eftersom att jag skriver på mormors data .
Nu i efterhand så 
tänkte jag att jag kunde ju tagit kort på städdagen när jag städade haha :)
kul va ! haha skämta :P

Åh vad jag vill att laddaren ill datan ska funka ! blir så jäkla arg på den !
Jag vill kunna blogga och kolla runt på nätet . 
Har iofs min iphone att kolla på som jag gör men jag kan inte blogga därifrån....
vet inte varför det inte går ! 

Nej , nu ska jag nog vara lite social mot mormor haha :)

Vi hörs så fort jag har tillgång till en data haha :) 

:) 


Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

har inte någon iphone själv men jag tror det är så att man får ladda ner någon app så man kan blogga från mobilen ;)

Kram

2011-04-17 @ 18:08:21
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0