.... :)

Nu är jag hemma igen !
Var ju hon min moster igår och det var trevligt .
Mm vilken god mat vi fick också kött med potatis och sås :)
Och sen blev det chips och walnötsglass :)
Och ja sen sov jag ju hos mormor efteråt !
Det är kul att träffa sina kusiner också tycker jag .
Sen idag så var vi på Plantagen igen haha. Var där med mormor och mamma så
köpte vi blommor till min morfars ,gammelmormors , gammelmorfars , gammelgammelmormors , gammelgammelmorfars grav haha :) Blev lite många där :)
Ja och sen åkte vi då till graven !
tycker det är väldigt hemskt även om jag alldrig träffat någon av dom .
Men alla i min släkt pratar väldigt mycket om min morfar så då tänker man ju såklart
och önska att man träffat han !
Ja ja ... sånt är livet .
Men jag tycker att ingen ska dö när dom bara är 56 år som min morfar var !

Annars leker livet !
Fast jag har ont i halsen :( eller ja ..... ont och ont jag vet inte hur jag ska förklara hur det känns .
Så jobbigt !
Jag tror att jag ska vara hemma imorgon från skolan !
Efter vi vart på graven så åkte
vi till frölunda torg som vanligt haha :D
Jag ville ha ett nagellack som är samma färg som det
brukar vara på lösnaglar lite beigt aktigt :)
Så då köpte jag det på kicks och nu kom vi hem :)

Lägger upp bild på lacket sen !

Fy fasiken vilket underbart väder det är idag !!
ennu skönare än igår ju :)
Det är ju jättevarmt man behöver ju nästan ingen jacka !
Jag såg jättemånga idag som bara gick i linne och t-shirt och kortbyxor :)
Ja ... det kanske är liiite överdrivet :D
Tänk om det kunde vara så här  varmt fram till sommaren ...
men dom säger ju att det ska bli en varm vår så nu får vi la hålla tummarna för
det då :)

Hörs sen !

Peace And Love :D

<3

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0