Depends gel kit :)

Jag måste säga att Viva la diva lacken är ju jättebra , enligt mej .
Vad tycker ni som andvänt det ?
Vissa lack går ju av på bara en dag typ .... dåligt !

Är det någon mer som har testat depend gel kit ? Vad tycker ni isånnafall om det?
Ja tycker det var super bra ! Men jag är inte världsbäst på att hålla
på med limm asså , haha :)
Limm överallt på fingrarna :P det känns ju nästan som sandpapper detta limmet
tycker jag .....
Tänk att ett sånt kit kostar 159kr och då få man ju förlägning 2 gånger för det .
Och på salong så kostar det ju ca 700kr per gång . Helt sjukt ...
då tycker jag att man lika gärna kan köpa ett sånt här kit .... eller vad tycker ni ?
det är klart att det kanske blir lite finare om man gör det på en riktig salong :)
men men ..... dyrt !

Haha skulle bara skriva det !

Nej , nu får jag nog ta och sminka mig och klä på mig....
Men som varje dag så är frågan : Vad ska man ha på sig ???
samma problem varje dag !

Hoppas att ni alla får en bra dag i solen !


:)

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

jag har testat de någon gång för massa år sedan.. men jag tyckte inte alls de va speciellt bra. de lossnade med en gång på mej.. men det kanske är olika :P

2011-04-14 @ 14:08:05
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0