Dagens naglar :)

Så nu har jag försökt att göra en design men den blev inte bra  !
Men jag bjuder på en bild och designen får iallafall sitta kvar ett tag .:)
Den duger väl :)

Här var innan när jag bara satt på det rosa lacket :








Sen tog jag ett vitt och ett gult lack och penslarna och försökte att göra en vit blomma !
Och sen en gul knopp eller vad det heter i mitten :)






Så här blev resultatet !
När jag ska göra någon design så tycker jag att det bara ser ut som massa kladd !

Vad tycker ni ?
Skriv gärna vad ni tycker jag  tar gärna imot negativ kretik också :)


Jag själv tycker inte att det blev så himla snyggt .
Tycker nästan att det var finare med bara rosa på :D

Men som sagt ... man måste väl träna en massa för att man ska bli bra :)


:)

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

försök knö in 1 eller 2 blomblad till så ska du nog se att de inte ser så tokigt ut :)

2011-04-13 @ 12:50:20
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0