Dagen :)

Idag åkte jag med mamma till Plantagen och köpte blommor .
Sen var vi sugna på korv satt vi åkte in till stan och
åt korv ungefär vid haga :) Satte oss ute och det var inte riktigt så varmt just där satt
det var lite kallt satt vi skyndade oss och sen åkte :)
Trevligt !

Hoppas att det blir fint väder imorgon också :)
Jo imorse så städade vi lite också :D

Åh
Är så sugen på att göra naglar men jag vill ha dom här naglarna
som jag har .
Men jag är endå riktigt sugen på att
andvända dom nya penslarna efter 8 veckor haha :D
tjatat så mycket om dom penslarna men när dom väl kommer så
andvänder jag dom inte haha :P
Men det ska jag allt göra .
Jag tänkte att jag vill ha dom här naglarna som jag har nu
iallafall fram till påsk men så länge kanske dom inte håller :)
Men men ... vi får se !
Tänkte att jag kunde köpa ett sånt där test finger/nagel som
dom flesta som håller på med naglar har :)
Jag kollade runt lite på sånna och dom var ju inte så dyra heller .
Men vi får se .
Ibland önska man att man hade jättemycket pengar satt man kunde
köpa hur mycket saker som helst :)

Ikväll blir det nog att åka till moster på middag och sen sova
över hos mormor :D Mysigt !
Det är så bra för att min mormor och moster bor i samma hus
med 1 våning imellan satt det är ju bra :)

Vi hörs kanske lite senare !

Ha det så bra allihopa :)

Peace And Love :)
Det är viktigt :)
Och kom ihåg att du är värdefull :)

puss och kram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0