China glaze !

Jag har inte ett enda china glaze lack . Jag vill ha det ! Dom har ju så himla fina
färger .




Kolla sicka starka och underbart fina färger :)

Vill ha , vill ha , vill ha ! haha :)


Ja ja ... man kan inte få allt . Någon som vet vad ett china glaze lack kostar ?
Jag har för mig att dom är rätt dyra va ?


Är det någon som har nåt tips på bloggar ?  Jag fick några tips om nagelbloggar
av snälla Daniella . Men jag vill ha mer haha :)
Behöver inte vara nagelblogg utan vanliga också som är bra :)

Jag läste på crazynail.blogg.se tror jag det var att om man spolar
kallt vatten på naglarna så torkar lacket snabbare . Det visste faktiskt inte jag men när
jag läste det så har jag för mig att jag iallafall hört det .


Vilket nagellack tycker ni är bäst ? verkligen bäst av alla märken ?
Kul att veta :)

Vet att det är många som tycker om China glaze :)


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0