Bestämmt mig :)

Godmorgon !

Vaknade tidigt idag också även fast jag ska vara hemma .
Jag har funderat lite på vad jag ska göra för naglar och har några funderingar .
Det är inte påskliga men endå ....
Det får bli en annangång känner jag . Jag har ju inget orange lack . Å då vet jag inte vad jag
ska göra för påskiligt eftersom att det är mest orange och gult .
Men som sagt det får bli en annan gång ! :)
Jag har inte bestämmt riktigt vilken färg jag ska ha forfarande haha :D
men jag får la testa lite olika och kolla vilket som blir bäst :)

Tråkigt väder idag också ! Men jag tycker det är liite ljusare än igår iallafall .
Men imorgon skulle det ju bli sol satt det får vi la hoppas
på .

Hörs sen och lägger upp bild på naglarna :)
Spännande... haha :P

Hoppas att alla får en bra dag :)

Happy day !

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0