Banankaka ! :)

Ja kännde att jag var tvungen att göra något satt jag bakade :)
Vi hade 2 bananer som såg ensammna ut i skålen satt då tog jag dom och
gjorde en banankaka / bulle :)
Himelskt god blev den !
Ja ...om man gillar banan då :D
Är det någon som vill ha recept så säg till för jag kan varm rekomendera
den . Lätt att göra var den också och så behövde man bara sånna saker
som man oftast har hemma !
Saftig och mjuk blev den !
Det är ju lätt att mjukakakor blir torra men denna blev jättesaftig och god :)

En bild :



Mm...
så skulle man bröa formen med havregryn !
Det har jag nog alldrig gjort innan :D


En liiten smakbit får man väl ta ? ;)
Fast det lär nog bli en till haha :)
En rikig gottegris är jag :)


Jag letade ite fter nagellack för här hemma kan det ligga llite varstans haha :)
Och då hittade jag äntligen mitt vita som jag
letat efter i åratal ! :D
Hittade även lite fina rosa/röda lack som passade så
jättebra till det vita tycker jag !


Vad tycker ni ?
Är dom fina ihop ?

Nu vill jag ha ljusa färger för nu är det vår !!
och snart sommar :)

Kom ihåg att du är värdefull ! :)

:)

Kommentarer
Postat av: a-l-i-c-i-a

fin blogg! :)

2011-04-11 @ 19:22:12
URL: http://alicialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0