acetonfritt borttagningsmedel ! :)

Såja !
Nu har jag vart ute och köpt acetonfritt borttagningsmedel !
Men det var bara det att när jag kom hem sen så märkte jag att det är ju exakt
det jag har hemma haha :)
Ja ja ... den gamla var endå nästan slut satt det gör ju inte så mycket :P
Så idag eller imorgon så ska jag ta bort detta nagellack som jag har på förlängningen och
måla något annat lack på och träna på någon design hade jag tänkt :)


Tror att jag stannar hemma imorgon också !
Men det är iallafall mycket mycket bättre med halsen och huvudet satt det är enna skönt :)
Får la stanna hemma imorgon och vila en dag !
Man ska ju alltid vara hemma en dag efter man har vart sjuk säger dom ju .

Snälla Angelica visade mig en sida där det stog jättemycket om hur man gör olika saker
på bloggen .
Satt det ska jag nog pyssla med ikväll och testa olika saker här på bloggen .
Jag vill ha en egen personlig header så jag får la testa att göra det ....
Hm... undra hur det går haha :)

Tack snälla alla som svarar på mina tusen , miljoner frågor haha :)
Och hjälper mig och visar hur man gör och så ....!


Hoppas att alla får en bra kväll !

:)



Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

ja då måste de vara acetonfritt! men om du använder samma remover som mej så är den acetonfri :)

Men se till att inte få massa remover på undersidan av nageln bara alltså där de inte är någon "gel". det kan bli lite småkladdigt då :P

2011-04-12 @ 19:47:30
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0