Höstlov :)

Hej,
Ett tag sen igen  haha :)
ska försöka skärpa mig nu men jag har inte någon tid eller någon större lust .
Men nu ska jag allt försöka komma igång igen ( som jag sagt hur många gånger som helst)
men men .....:)

Helgen har vart fin fin, I fredags så var det ju halloween och då var jag med en kompis på kvällen
och spöka lite för oss själva haha och sen hittade vi en liten kattunge kanske 12veckor gammal som var ute själv
och följde efter oss så vi tog hand om den och läna katten till min granne som är jättesnäll
och vi gjorde lappar och satte upp så hoppas på att någon har sett det och fått tillbaka sin kattunge
vi ska plinga på idag och fråga hur läget är :)

Ja , höstlov har jag såklart ! så jäkla skönt :)
Ingen som helst aning vad jag ska göra men typ ta det lungt och försöka att inte tänka på skolan och betygen för mycket.
För nu får ju jag betyg för förast gången shit ! ja ja ... får la hoppas att jag iaf har G i alla ämnen
men det har jag nog.
I lördags så åkte jag mamma och min syrra in till stan och kika lite och jag hitta ett par
byxor som jag letat efter länge , jag har redan sånna men dom är trasiga så jag ville ha ett par till . Och jag hade
sån tur satt dom hade rea på dom byxorna också så dom kostade 199 iställetför 399kr :)
så det var bra. Sen köpte jag 1 par svart blanka byxor 199kr so mhittat
och ett par skor för 299 kr på hm skitsnygga enliugt mig haha :)
jag lägger upp bilder sen: )

Nu måste jag gå berättar mer sen om vad jag gjorde igår ;)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0